Commit Graph

20 Commits

Author SHA1 Message Date
15abdba2c5
Starbound теперь более не синглтон, а настоящий класс
удалил кучу устаревших классов ибо они совсем не имеют смысла
2023-02-06 17:17:42 +07:00
210d065f79
liquid definition в tile package 2023-02-06 14:46:10 +07:00
d7c16697be
don't create shadow geometry GL objects right away 2023-02-05 00:56:09 +07:00
819d188e2a
Ещё больше прибираемся 2022-12-30 12:36:07 +07:00
45b3e203ba
Rename to GPULightRenderer 2022-09-16 13:29:00 +07:00
6483dae892
ok, now light is still duct taped, but more optimized 2022-09-16 12:28:59 +07:00
5c697c129e
More shadows tests 2022-09-16 11:55:23 +07:00
86a8c4a130
more shadows tests 2022-09-14 21:35:23 +07:00
0614158a9c
Shadows test 2022-09-14 00:49:50 +07:00
ee21636529
More streamlining 2022-09-11 18:50:19 +07:00
96c88aa725
Liquid render! 2022-09-11 17:55:47 +07:00
48cf205506
more shader stuff, hue shift, color variants, liquid def loader test 2022-09-10 22:30:34 +07:00
3c0bd56b0a
Remove technical limitation of ILayeredRenderer 2022-09-08 21:32:56 +07:00
32c2932a6a
rename 2022-09-08 21:26:26 +07:00
122a951b56
Material modifier render test 2022-09-08 21:24:54 +07:00
2653d043a9
Circular world test 2022-08-05 11:32:50 +07:00
a3f4cf8338
Projectile physics test 2022-02-21 17:00:09 +07:00
1580467bc5
Move everything to kvector, implement more stuff 2022-02-20 13:26:49 +07:00
ad8910d098
Подгрузка описания прожектайлов и их тест рендер 2022-02-10 22:16:17 +07:00
c3863d8ea2
Отрисовка сущностей 2022-02-07 11:08:54 +07:00