Commit Graph

34 Commits

Author SHA1 Message Date
6cc7ae51a0
a 2022-10-05 22:19:06 +07:00
08c2b5a685
even more raycasted lights tests 2022-09-16 19:54:41 +07:00
5947252dc7
Raycasted lights 2022-09-16 17:47:34 +07:00
96068d483c
Light flood test 2022-09-16 15:29:39 +07:00
ee21636529
More streamlining 2022-09-11 18:50:19 +07:00
96c88aa725
Liquid render! 2022-09-11 17:55:47 +07:00
86742b537e
more correct tile connection match 2022-09-11 01:35:35 +07:00
48cf205506
more shader stuff, hue shift, color variants, liquid def loader test 2022-09-10 22:30:34 +07:00
122a951b56
Material modifier render test 2022-09-08 21:24:54 +07:00
7c318966d5
Move tile definition and render template to KConcreteTypeAdapter 2022-08-26 22:30:32 +07:00
0866edcb74
More circular world test 2022-08-05 11:40:39 +07:00
2653d043a9
Circular world test 2022-08-05 11:32:50 +07:00
aa9d379d41
Move classes around 2022-07-29 14:06:03 +07:00
af97c80cdd
Get rid of chunk tuples as we know them
because they are useless in this form
2022-07-29 13:59:31 +07:00
186144c8cc
Use AVL tree for chunk map 2022-02-22 07:35:23 +07:00
a3282098b1
timer 2022-02-21 17:56:57 +07:00
a3f4cf8338
Projectile physics test 2022-02-21 17:00:09 +07:00
35e5b64606
Going up the stairs again 2022-02-21 12:16:42 +07:00
05e21deb57
Measure surface rather than perimeter 2022-02-21 09:15:25 +07:00
4474026fd4
Try to resolve ghost collision 2022-02-20 21:31:09 +07:00
d9c4b0aee2
Chunk collision improvement test 2022-02-20 21:20:49 +07:00
4a02a0e0de
Box2d integration test 2022-02-20 17:20:42 +07:00
c82c89dfec
Misc fixes 2022-02-20 14:38:42 +07:00
1580467bc5
Move everything to kvector, implement more stuff 2022-02-20 13:26:49 +07:00
ad8910d098
Подгрузка описания прожектайлов и их тест рендер 2022-02-10 22:16:17 +07:00
c3863d8ea2
Отрисовка сущностей 2022-02-07 11:08:54 +07:00
f907124af6
И ещё дальше
Более полные коллизии
Ентити
Приседания
UserInput
Больше отрисовки
Более реалистичные движения
2022-02-06 18:40:23 +07:00
5fe7668fe5
Ну мы идем дальше
обрезка геометрии мира
тест коллизий
сущности
2022-02-06 01:00:40 +07:00
ff6dba143e
Большие изменения в рендере 2022-02-04 19:34:48 +07:00
5b03608527
Отрисовка фоновых тайлов! 2022-02-03 14:09:34 +07:00
3962eec095
Улучшено дерево наследия чанков 2022-02-03 12:31:46 +07:00
fe7529d208
Добавлен подинтерфейс ITileAccess 2022-02-03 12:07:51 +07:00
f0af2d5a8e
Кеш GLShaderProgram, загрузка матриц напрямую в видеопамять,
дополнения TileDef
2022-02-03 11:00:29 +07:00
8a13a99713
Оно существует 2022-02-02 22:48:12 +07:00