|
6cc7ae51a0
|
a
|
2022-10-05 22:19:06 +07:00 |
|
|
08c2b5a685
|
even more raycasted lights tests
|
2022-09-16 19:54:41 +07:00 |
|
|
5947252dc7
|
Raycasted lights
|
2022-09-16 17:47:34 +07:00 |
|
|
96068d483c
|
Light flood test
|
2022-09-16 15:29:39 +07:00 |
|
|
ee21636529
|
More streamlining
|
2022-09-11 18:50:19 +07:00 |
|
|
96c88aa725
|
Liquid render!
|
2022-09-11 17:55:47 +07:00 |
|
|
86742b537e
|
more correct tile connection match
|
2022-09-11 01:35:35 +07:00 |
|
|
48cf205506
|
more shader stuff, hue shift, color variants, liquid def loader test
|
2022-09-10 22:30:34 +07:00 |
|
|
122a951b56
|
Material modifier render test
|
2022-09-08 21:24:54 +07:00 |
|
|
7c318966d5
|
Move tile definition and render template to KConcreteTypeAdapter
|
2022-08-26 22:30:32 +07:00 |
|
|
0866edcb74
|
More circular world test
|
2022-08-05 11:40:39 +07:00 |
|
|
2653d043a9
|
Circular world test
|
2022-08-05 11:32:50 +07:00 |
|
|
aa9d379d41
|
Move classes around
|
2022-07-29 14:06:03 +07:00 |
|
|
af97c80cdd
|
Get rid of chunk tuples as we know them
because they are useless in this form
|
2022-07-29 13:59:31 +07:00 |
|
|
186144c8cc
|
Use AVL tree for chunk map
|
2022-02-22 07:35:23 +07:00 |
|
|
a3282098b1
|
timer
|
2022-02-21 17:56:57 +07:00 |
|
|
a3f4cf8338
|
Projectile physics test
|
2022-02-21 17:00:09 +07:00 |
|
|
35e5b64606
|
Going up the stairs again
|
2022-02-21 12:16:42 +07:00 |
|
|
05e21deb57
|
Measure surface rather than perimeter
|
2022-02-21 09:15:25 +07:00 |
|
|
4474026fd4
|
Try to resolve ghost collision
|
2022-02-20 21:31:09 +07:00 |
|
|
d9c4b0aee2
|
Chunk collision improvement test
|
2022-02-20 21:20:49 +07:00 |
|
|
4a02a0e0de
|
Box2d integration test
|
2022-02-20 17:20:42 +07:00 |
|
|
c82c89dfec
|
Misc fixes
|
2022-02-20 14:38:42 +07:00 |
|
|
1580467bc5
|
Move everything to kvector, implement more stuff
|
2022-02-20 13:26:49 +07:00 |
|
|
ad8910d098
|
Подгрузка описания прожектайлов и их тест рендер
|
2022-02-10 22:16:17 +07:00 |
|
|
c3863d8ea2
|
Отрисовка сущностей
|
2022-02-07 11:08:54 +07:00 |
|
|
f907124af6
|
И ещё дальше
Более полные коллизии
Ентити
Приседания
UserInput
Больше отрисовки
Более реалистичные движения
|
2022-02-06 18:40:23 +07:00 |
|
|
5fe7668fe5
|
Ну мы идем дальше
обрезка геометрии мира
тест коллизий
сущности
|
2022-02-06 01:00:40 +07:00 |
|
|
ff6dba143e
|
Большие изменения в рендере
|
2022-02-04 19:34:48 +07:00 |
|
|
5b03608527
|
Отрисовка фоновых тайлов!
|
2022-02-03 14:09:34 +07:00 |
|
|
3962eec095
|
Улучшено дерево наследия чанков
|
2022-02-03 12:31:46 +07:00 |
|
|
fe7529d208
|
Добавлен подинтерфейс ITileAccess
|
2022-02-03 12:07:51 +07:00 |
|
|
f0af2d5a8e
|
Кеш GLShaderProgram, загрузка матриц напрямую в видеопамять,
дополнения TileDef
|
2022-02-03 11:00:29 +07:00 |
|
|
8a13a99713
|
Оно существует
|
2022-02-02 22:48:12 +07:00 |
|