Commit Graph

128 Commits

Author SHA1 Message Date
8149fcb48d
More work towards implementing legacy protocol, new entity class tree 2024-03-20 20:18:41 +07:00
d37bad79c6
WorldTemplate, WorldLayout, VisitableWorldParameters, Biomes, BiomeDefinitions, Trees, Grass, Bushes, Terrain Selectors
RenderDirectives, JsonRPC, Json adapters fixes, DispatchingTypeAdapter
2024-03-17 11:10:18 +07:00
73cf5f596c
We welcome the Universe 2024-02-29 14:59:54 +07:00
a06ed42268
Bump kommons 2024-02-18 13:23:36 +07:00
a0c63d3aaf
BTreeDB.hasKey 2024-02-15 14:15:56 +07:00
0f91102e6b
Ah yes, BTreeDB 2024-02-15 14:05:42 +07:00
f6d138400f
BTreeDB gone async 2024-02-12 17:27:04 +07:00
fd233b9ab5
More work on legacy protocol 2024-02-12 16:06:51 +07:00
c2dc7c2e11
Start implementing legacy protocol 2024-02-10 22:55:24 +07:00
1e04b7e777
Bump kommons 2024-02-08 20:23:40 +07:00
c4241a027a
bump kommons 2024-02-03 20:50:54 +07:00
c5d1e0f4c7
Migrate to kommons 2024-02-03 20:41:51 +07:00
4d58f0ab71
Kind of more networking stuff 2024-02-02 12:09:22 +07:00
2b95bf5e3e
More work on chunk map and chunk tickets 2024-02-01 18:33:11 +07:00
81ff32b8c1
Move starbound file system to top package 2024-01-28 20:25:31 +07:00
8af66ff359
move json out of io package 2023-11-10 22:51:32 +07:00
d782b33970
Fix native memory leak
in GC language.
2023-10-22 14:01:21 +07:00
8d8d4029a7
Fix btree keys not being properly compared 2023-10-12 19:16:21 +07:00
425494e104
Smarter multithreading 2023-10-03 14:05:27 +07:00
71a6f388fc
Further parallelize game asset loading 2023-09-30 01:04:47 +07:00
b3f7cee963
fix 2023-09-29 22:14:01 +07:00
86782e259e
KOptional type adapter, and movement controller defs structures 2023-09-29 20:26:49 +07:00
c0ecbe9a8b
Proper and accurate grid raycasting 2023-09-29 18:27:41 +07:00
97d441deba
Multithreaded game loading 2023-09-25 18:59:43 +07:00
3ad0e78c10
Remove unused graphics stuff, merge GLStateTracker with StarboundClient 2023-09-17 21:25:20 +07:00
ef52700ff2
Redo how images are handled, more world objects work, custom tailored interner 2023-09-17 18:27:16 +07:00
57c32beb0d
Bare minimum for object loading 2023-09-16 17:00:21 +07:00
84e9fd842a
Actual world lighting, world objects test 2023-09-10 13:12:37 +07:00
528a2e6c59
Some renamings and make Either be able to handle nulls 2023-09-08 23:39:13 +07:00
ef838d52c2
Updated render classes structure to be less alien 2023-09-06 00:05:39 +07:00
f2bb0a9d2d
Move files around 2023-09-03 13:48:40 +07:00
96e782c264
Make it compile against updated box2d and kvector 2023-09-02 20:51:15 +07:00
3617b38196
Делаем композицию вместо билдера + наследования 2023-08-13 19:51:01 +07:00
a97e51a51d
Небольшие попроавления имён 2023-08-13 15:00:32 +07:00
2d87575bfc
root.isTreasurePool и root.createTreasure, и полноценная подгрузка treasure pool 2023-03-31 11:05:48 +07:00
6a39ed7f56
Порядок файлов теперь сохраняется полностью 2023-03-29 19:24:57 +07:00
22b384b2a5
Вместо Interner от guava используется Interner от Caffeine 2023-03-29 13:03:12 +07:00
89180a6664
root.recipesForItem и подгрузка описания рецептов 2023-03-28 20:52:28 +07:00
22c39ba497
root.imageSpaces 2023-03-27 18:11:10 +07:00
a46fa20748
root.nonEmptyRegion 2023-03-26 22:14:53 +07:00
12232fbd18
Больше Lua API в root, 2function 2023-03-26 20:52:48 +07:00
b0e978b2d1
Avatar, QuestInstance, серьёзные улучшения Lua 2023-03-02 15:15:54 +07:00
61b21a595f
Получение значений из Lua 2023-02-23 14:19:02 +07:00
0052adf89a
непонятно как делать animator 2023-02-13 15:42:42 +07:00
ed12e99d43
Более тесно связанные классы ассетов 2023-02-10 14:55:39 +07:00
e01afbefe7
интернированые адаптеры 2023-02-09 19:30:52 +07:00
a5668b57e6
Удаляем дубликаты функций из binary json 2023-02-09 16:09:21 +07:00
3275bb1087
ну вот так надо было именовать эту штуку 2023-02-08 16:13:30 +07:00
bd690ee56c
хз, всё равно надо что то другое 2023-02-08 14:51:15 +07:00
c3756b259a
более быстрый isMarkedNullable 2023-02-08 10:47:56 +07:00