Commit Graph

58 Commits

Author SHA1 Message Date
84e9fd842a
Actual world lighting, world objects test 2023-09-10 13:12:37 +07:00
bc9896d327
Make Starbound class be singleton again 2023-09-09 11:34:24 +07:00
6397637538
Actual Light test 2023-09-08 00:00:43 +07:00
0f4b7ace07
Add RenderConfig#initialBuilderCapacity 2023-09-06 19:06:12 +07:00
386d71b92f
Make vertex builder be able to switch geometry type on the fly 2023-09-06 18:54:51 +07:00
ef838d52c2
Updated render classes structure to be less alien 2023-09-06 00:05:39 +07:00
dc72bf1b18
Remove gpu light rendering 2023-09-04 11:00:00 +07:00
4e4875b5d7
Bump kvector and kbox2d 2023-09-02 22:04:26 +07:00
96e782c264
Make it compile against updated box2d and kvector 2023-09-02 20:51:15 +07:00
82955b51dd
Отдельные потоки для чистки кеша не нужны, он использует ForkJoinPool 2023-03-29 12:39:07 +07:00
bae1c9dfc6
softValues не нужны 2023-03-28 22:39:18 +07:00
952f245e8f
Двухуровневый кеш текстур 2023-03-28 22:38:27 +07:00
0910b093f8
Caffeine как библиотека для кешей 2023-03-28 22:33:54 +07:00
12232fbd18
Больше Lua API в root, 2function 2023-03-26 20:52:48 +07:00
9da968695e
Тест аниматора, RebindableSprite и ещё приборка в GL 2023-02-21 22:49:25 +07:00
0a00595520
Немного прибераемся в самом низу render pipeline 2023-02-21 19:15:35 +07:00
c7980d9068
Используем время JVM 2023-02-21 18:31:02 +07:00
244f6e3461
Перемещаем все программы в GLPrograms 2023-02-21 17:58:28 +07:00
1f50315ed5
Немножечко низкоуровневых оптимизаций рендера 2023-02-21 13:43:49 +07:00
2a7a62e6ed
более унифицированные имена юниформов 2023-02-21 12:58:15 +07:00
9d41380c16
ну и этот мусор 2023-02-21 12:30:25 +07:00
b40f3e8dca
Больше рефакторинга шейдеров, но надо ещё избавится от мусора в виде configuredshaderprogram 2023-02-21 07:43:28 +07:00
b85b90f74c
Во первых, линкуем шейдерные программы сразу 2023-02-20 14:42:45 +07:00
0fd5fb0be7
Только один VertexBuilder для их всех 2023-02-13 17:50:48 +07:00
0052adf89a
непонятно как делать animator 2023-02-13 15:42:42 +07:00
15abdba2c5
Starbound теперь более не синглтон, а настоящий класс
удалил кучу устаревших классов ибо они совсем не имеют смысла
2023-02-06 17:17:42 +07:00
a0705472f8
Сущности-предметы! 2022-12-30 12:27:18 +07:00
e8eed40a73
object oriented file system skeleton
so there at least some preparation for java nio filesystem
2022-11-24 15:30:47 +07:00
08c2b5a685
even more raycasted lights tests 2022-09-16 19:54:41 +07:00
45b3e203ba
Rename to GPULightRenderer 2022-09-16 13:29:00 +07:00
5458a4a60d
More GPU shadows tests 2022-09-16 13:27:22 +07:00
6483dae892
ok, now light is still duct taped, but more optimized 2022-09-16 12:28:59 +07:00
5c697c129e
More shadows tests 2022-09-16 11:55:23 +07:00
4198483974
Make cleanable trace-log not closed OpenGL objects 2022-09-16 01:01:43 +07:00
86a8c4a130
more shadows tests 2022-09-14 21:35:23 +07:00
1254fb276c
Soft light test 2022-09-14 20:28:19 +07:00
7eeb5f8a12
Light renderer dispatcher 2022-09-14 14:54:10 +07:00
0614158a9c
Shadows test 2022-09-14 00:49:50 +07:00
96c88aa725
Liquid render! 2022-09-11 17:55:47 +07:00
598530c4ec
specify floatbuffer 2022-09-11 14:23:36 +07:00
2cb2ac16ce
Use hash map in uniform location cache 2022-09-11 11:29:06 +07:00
0cf0bcea57
Move shaders around 2022-09-11 11:26:15 +07:00
3a0c9e57ee
missing imports 2022-09-11 10:41:32 +07:00
09ec0f676d
move stuff around 2022-09-11 10:40:48 +07:00
9bbff0403a
a 2022-09-11 01:21:33 +07:00
194a7e479c
Redo vertex builder 2022-09-11 01:10:40 +07:00
48cf205506
more shader stuff, hue shift, color variants, liquid def loader test 2022-09-10 22:30:34 +07:00
b1ee5bf66d
Parallax definition loading 2022-02-23 20:01:02 +07:00
a3f4cf8338
Projectile physics test 2022-02-21 17:00:09 +07:00
1580467bc5
Move everything to kvector, implement more stuff 2022-02-20 13:26:49 +07:00