|
84e9fd842a
|
Actual world lighting, world objects test
|
2023-09-10 13:12:37 +07:00 |
|
|
bc9896d327
|
Make Starbound class be singleton again
|
2023-09-09 11:34:24 +07:00 |
|
|
6397637538
|
Actual Light test
|
2023-09-08 00:00:43 +07:00 |
|
|
0f4b7ace07
|
Add RenderConfig#initialBuilderCapacity
|
2023-09-06 19:06:12 +07:00 |
|
|
386d71b92f
|
Make vertex builder be able to switch geometry type on the fly
|
2023-09-06 18:54:51 +07:00 |
|
|
ef838d52c2
|
Updated render classes structure to be less alien
|
2023-09-06 00:05:39 +07:00 |
|
|
dc72bf1b18
|
Remove gpu light rendering
|
2023-09-04 11:00:00 +07:00 |
|
|
4e4875b5d7
|
Bump kvector and kbox2d
|
2023-09-02 22:04:26 +07:00 |
|
|
96e782c264
|
Make it compile against updated box2d and kvector
|
2023-09-02 20:51:15 +07:00 |
|
|
82955b51dd
|
Отдельные потоки для чистки кеша не нужны, он использует ForkJoinPool
|
2023-03-29 12:39:07 +07:00 |
|
|
bae1c9dfc6
|
softValues не нужны
|
2023-03-28 22:39:18 +07:00 |
|
|
952f245e8f
|
Двухуровневый кеш текстур
|
2023-03-28 22:38:27 +07:00 |
|
|
0910b093f8
|
Caffeine как библиотека для кешей
|
2023-03-28 22:33:54 +07:00 |
|
|
12232fbd18
|
Больше Lua API в root, 2function
|
2023-03-26 20:52:48 +07:00 |
|
|
9da968695e
|
Тест аниматора, RebindableSprite и ещё приборка в GL
|
2023-02-21 22:49:25 +07:00 |
|
|
0a00595520
|
Немного прибераемся в самом низу render pipeline
|
2023-02-21 19:15:35 +07:00 |
|
|
c7980d9068
|
Используем время JVM
|
2023-02-21 18:31:02 +07:00 |
|
|
244f6e3461
|
Перемещаем все программы в GLPrograms
|
2023-02-21 17:58:28 +07:00 |
|
|
1f50315ed5
|
Немножечко низкоуровневых оптимизаций рендера
|
2023-02-21 13:43:49 +07:00 |
|
|
2a7a62e6ed
|
более унифицированные имена юниформов
|
2023-02-21 12:58:15 +07:00 |
|
|
9d41380c16
|
ну и этот мусор
|
2023-02-21 12:30:25 +07:00 |
|
|
b40f3e8dca
|
Больше рефакторинга шейдеров, но надо ещё избавится от мусора в виде configuredshaderprogram
|
2023-02-21 07:43:28 +07:00 |
|
|
b85b90f74c
|
Во первых, линкуем шейдерные программы сразу
|
2023-02-20 14:42:45 +07:00 |
|
|
0fd5fb0be7
|
Только один VertexBuilder для их всех
|
2023-02-13 17:50:48 +07:00 |
|
|
0052adf89a
|
непонятно как делать animator
|
2023-02-13 15:42:42 +07:00 |
|
|
15abdba2c5
|
Starbound теперь более не синглтон, а настоящий класс
удалил кучу устаревших классов ибо они совсем не имеют смысла
|
2023-02-06 17:17:42 +07:00 |
|
|
a0705472f8
|
Сущности-предметы!
|
2022-12-30 12:27:18 +07:00 |
|
|
e8eed40a73
|
object oriented file system skeleton
so there at least some preparation for java nio filesystem
|
2022-11-24 15:30:47 +07:00 |
|
|
08c2b5a685
|
even more raycasted lights tests
|
2022-09-16 19:54:41 +07:00 |
|
|
45b3e203ba
|
Rename to GPULightRenderer
|
2022-09-16 13:29:00 +07:00 |
|
|
5458a4a60d
|
More GPU shadows tests
|
2022-09-16 13:27:22 +07:00 |
|
|
6483dae892
|
ok, now light is still duct taped, but more optimized
|
2022-09-16 12:28:59 +07:00 |
|
|
5c697c129e
|
More shadows tests
|
2022-09-16 11:55:23 +07:00 |
|
|
4198483974
|
Make cleanable trace-log not closed OpenGL objects
|
2022-09-16 01:01:43 +07:00 |
|
|
86a8c4a130
|
more shadows tests
|
2022-09-14 21:35:23 +07:00 |
|
|
1254fb276c
|
Soft light test
|
2022-09-14 20:28:19 +07:00 |
|
|
7eeb5f8a12
|
Light renderer dispatcher
|
2022-09-14 14:54:10 +07:00 |
|
|
0614158a9c
|
Shadows test
|
2022-09-14 00:49:50 +07:00 |
|
|
96c88aa725
|
Liquid render!
|
2022-09-11 17:55:47 +07:00 |
|
|
598530c4ec
|
specify floatbuffer
|
2022-09-11 14:23:36 +07:00 |
|
|
2cb2ac16ce
|
Use hash map in uniform location cache
|
2022-09-11 11:29:06 +07:00 |
|
|
0cf0bcea57
|
Move shaders around
|
2022-09-11 11:26:15 +07:00 |
|
|
3a0c9e57ee
|
missing imports
|
2022-09-11 10:41:32 +07:00 |
|
|
09ec0f676d
|
move stuff around
|
2022-09-11 10:40:48 +07:00 |
|
|
9bbff0403a
|
a
|
2022-09-11 01:21:33 +07:00 |
|
|
194a7e479c
|
Redo vertex builder
|
2022-09-11 01:10:40 +07:00 |
|
|
48cf205506
|
more shader stuff, hue shift, color variants, liquid def loader test
|
2022-09-10 22:30:34 +07:00 |
|
|
b1ee5bf66d
|
Parallax definition loading
|
2022-02-23 20:01:02 +07:00 |
|
|
a3f4cf8338
|
Projectile physics test
|
2022-02-21 17:00:09 +07:00 |
|
|
1580467bc5
|
Move everything to kvector, implement more stuff
|
2022-02-20 13:26:49 +07:00 |
|