Commit Graph

20 Commits

Author SHA1 Message Date
a41037826c
Fixes to dataValue and flickering lights 2023-09-17 22:28:27 +07:00
57c32beb0d
Bare minimum for object loading 2023-09-16 17:00:21 +07:00
538f8a9b72
Undo dynamic chunk dimensions, add render regions instead for solid grid rendering 2023-09-05 21:12:23 +07:00
94fe3662ad
Arbitrary dimension chunks, null/not null cell distinction 2023-09-05 16:09:09 +07:00
0657ee8ef7
Chunk map, circular worlds second attempt 2023-09-03 23:08:10 +07:00
96e782c264
Make it compile against updated box2d and kvector 2023-09-02 20:51:15 +07:00
b939373298
Перемещены классы для работы с json в пакет json 2022-12-30 16:38:55 +07:00
1580467bc5
Move everything to kvector, implement more stuff 2022-02-20 13:26:49 +07:00
d0b3c7347c
Inverse, cofactor and adjugate matrices 2022-02-19 20:52:27 +07:00
d715aa35a1
KBox2D 2022-02-17 11:49:50 +07:00
ad8910d098
Подгрузка описания прожектайлов и их тест рендер 2022-02-10 22:16:17 +07:00
c3863d8ea2
Отрисовка сущностей 2022-02-07 11:08:54 +07:00
f907124af6
И ещё дальше
Более полные коллизии
Ентити
Приседания
UserInput
Больше отрисовки
Более реалистичные движения
2022-02-06 18:40:23 +07:00
5fe7668fe5
Ну мы идем дальше
обрезка геометрии мира
тест коллизий
сущности
2022-02-06 01:00:40 +07:00
ff6dba143e
Большие изменения в рендере 2022-02-04 19:34:48 +07:00
de15212824
Подгрузка ассетов во внешнем потоке 2022-02-04 12:36:39 +07:00
386874a674
Отрисовка текста! 2022-02-04 10:36:11 +07:00
5b03608527
Отрисовка фоновых тайлов! 2022-02-03 14:09:34 +07:00
f0af2d5a8e
Кеш GLShaderProgram, загрузка матриц напрямую в видеопамять,
дополнения TileDef
2022-02-03 11:00:29 +07:00
8a13a99713
Оно существует 2022-02-02 22:48:12 +07:00