Commit Graph

100 Commits

Author SHA1 Message Date
906e6a0373
Fix world keys in test code 2023-10-12 19:16:54 +07:00
f874b880ef
Use common ForkJoinPool for light calculations 2023-10-03 14:39:06 +07:00
425494e104
Smarter multithreading 2023-10-03 14:05:27 +07:00
6ae8066ebc
multithreaded chunk geometry batching 2023-10-02 11:07:55 +07:00
ccf696a156
Move stuff around to reduce stress on main starbound class 2023-09-29 22:05:26 +07:00
97d441deba
Multithreaded game loading 2023-09-25 18:59:43 +07:00
4a1a26a493
Text renderer batching 2023-09-23 10:57:46 +07:00
8d32daa840
Lightmap support in uber shader 2023-09-22 14:20:50 +07:00
1de2b4c167
Better frame scheduling 2023-09-18 00:06:41 +07:00
3ad0e78c10
Remove unused graphics stuff, merge GLStateTracker with StarboundClient 2023-09-17 21:25:20 +07:00
ef52700ff2
Redo how images are handled, more world objects work, custom tailored interner 2023-09-17 18:27:16 +07:00
57c32beb0d
Bare minimum for object loading 2023-09-16 17:00:21 +07:00
84e9fd842a
Actual world lighting, world objects test 2023-09-10 13:12:37 +07:00
bc9896d327
Make Starbound class be singleton again 2023-09-09 11:34:24 +07:00
538f8a9b72
Undo dynamic chunk dimensions, add render regions instead for solid grid rendering 2023-09-05 21:12:23 +07:00
94fe3662ad
Arbitrary dimension chunks, null/not null cell distinction 2023-09-05 16:09:09 +07:00
1e1c5a83c1
Chunk render offsets
this thing is broken
2023-09-04 20:58:28 +07:00
0657ee8ef7
Chunk map, circular worlds second attempt 2023-09-03 23:08:10 +07:00
808a938144
Slice and splice tiles, make tile layers be an abstraction, not reality 2023-09-03 13:43:36 +07:00
96e782c264
Make it compile against updated box2d and kvector 2023-09-02 20:51:15 +07:00
2d87575bfc
root.isTreasurePool и root.createTreasure, и полноценная подгрузка treasure pool 2023-03-31 11:05:48 +07:00
b0e978b2d1
Avatar, QuestInstance, серьёзные улучшения Lua 2023-03-02 15:15:54 +07:00
61b21a595f
Получение значений из Lua 2023-02-23 14:19:02 +07:00
1fdb8d9a10
Удаляем тестовый код для Lua 2023-02-23 09:53:26 +07:00
7a8e366c46
Больше тестов Lua 2023-02-23 09:45:53 +07:00
da6e5aa694
LuaJNA не нужен, ибо он куда медленнее 2023-02-23 00:44:50 +07:00
4e01eddfac
оно перестало крашится (наверное) 2023-02-23 00:40:35 +07:00
645766ed42
оно крашится 2023-02-22 19:32:34 +07:00
9da968695e
Тест аниматора, RebindableSprite и ещё приборка в GL 2023-02-21 22:49:25 +07:00
0a00595520
Немного прибераемся в самом низу render pipeline 2023-02-21 19:15:35 +07:00
ebdf0aa642
я даже не знаю что сказать про динамические прототипы... 2023-02-07 20:09:52 +07:00
6646c1879d
снова тест 2023-02-06 17:49:39 +07:00
15abdba2c5
Starbound теперь более не синглтон, а настоящий класс
удалил кучу устаревших классов ибо они совсем не имеют смысла
2023-02-06 17:17:42 +07:00
6a437d3400
Небольшой тест подгрузки всех модов 2023-02-05 17:09:49 +07:00
d44fd8d6c1
Недо-чтение партиклей, Either<> 2023-02-05 16:14:16 +07:00
2d8e3a7ff5
ммм 2023-01-22 20:29:48 +07:00
215ae8429e
Немного прибираемся 2023-01-22 18:43:45 +07:00
b21bd50e7b
хмм 2023-01-02 00:27:00 +07:00
7eaccacc68
Более правильные имена 2023-01-02 00:11:55 +07:00
d016aa807c
Сохранение Json структуры в KConcreteTypeAdapter 2022-12-30 15:12:55 +07:00
a0705472f8
Сущности-предметы! 2022-12-30 12:27:18 +07:00
96068d483c
Light flood test 2022-09-16 15:29:39 +07:00
45b3e203ba
Rename to GPULightRenderer 2022-09-16 13:29:00 +07:00
5c697c129e
More shadows tests 2022-09-16 11:55:23 +07:00
86a8c4a130
more shadows tests 2022-09-14 21:35:23 +07:00
1254fb276c
Soft light test 2022-09-14 20:28:19 +07:00
7eeb5f8a12
Light renderer dispatcher 2022-09-14 14:54:10 +07:00
0614158a9c
Shadows test 2022-09-14 00:49:50 +07:00
ee21636529
More streamlining 2022-09-11 18:50:19 +07:00
96c88aa725
Liquid render! 2022-09-11 17:55:47 +07:00