|
906e6a0373
|
Fix world keys in test code
|
2023-10-12 19:16:54 +07:00 |
|
|
f874b880ef
|
Use common ForkJoinPool for light calculations
|
2023-10-03 14:39:06 +07:00 |
|
|
425494e104
|
Smarter multithreading
|
2023-10-03 14:05:27 +07:00 |
|
|
6ae8066ebc
|
multithreaded chunk geometry batching
|
2023-10-02 11:07:55 +07:00 |
|
|
ccf696a156
|
Move stuff around to reduce stress on main starbound class
|
2023-09-29 22:05:26 +07:00 |
|
|
97d441deba
|
Multithreaded game loading
|
2023-09-25 18:59:43 +07:00 |
|
|
4a1a26a493
|
Text renderer batching
|
2023-09-23 10:57:46 +07:00 |
|
|
8d32daa840
|
Lightmap support in uber shader
|
2023-09-22 14:20:50 +07:00 |
|
|
1de2b4c167
|
Better frame scheduling
|
2023-09-18 00:06:41 +07:00 |
|
|
3ad0e78c10
|
Remove unused graphics stuff, merge GLStateTracker with StarboundClient
|
2023-09-17 21:25:20 +07:00 |
|
|
ef52700ff2
|
Redo how images are handled, more world objects work, custom tailored interner
|
2023-09-17 18:27:16 +07:00 |
|
|
57c32beb0d
|
Bare minimum for object loading
|
2023-09-16 17:00:21 +07:00 |
|
|
84e9fd842a
|
Actual world lighting, world objects test
|
2023-09-10 13:12:37 +07:00 |
|
|
bc9896d327
|
Make Starbound class be singleton again
|
2023-09-09 11:34:24 +07:00 |
|
|
538f8a9b72
|
Undo dynamic chunk dimensions, add render regions instead for solid grid rendering
|
2023-09-05 21:12:23 +07:00 |
|
|
94fe3662ad
|
Arbitrary dimension chunks, null/not null cell distinction
|
2023-09-05 16:09:09 +07:00 |
|
|
1e1c5a83c1
|
Chunk render offsets
this thing is broken
|
2023-09-04 20:58:28 +07:00 |
|
|
0657ee8ef7
|
Chunk map, circular worlds second attempt
|
2023-09-03 23:08:10 +07:00 |
|
|
808a938144
|
Slice and splice tiles, make tile layers be an abstraction, not reality
|
2023-09-03 13:43:36 +07:00 |
|
|
96e782c264
|
Make it compile against updated box2d and kvector
|
2023-09-02 20:51:15 +07:00 |
|
|
2d87575bfc
|
root.isTreasurePool и root.createTreasure, и полноценная подгрузка treasure pool
|
2023-03-31 11:05:48 +07:00 |
|
|
b0e978b2d1
|
Avatar, QuestInstance, серьёзные улучшения Lua
|
2023-03-02 15:15:54 +07:00 |
|
|
61b21a595f
|
Получение значений из Lua
|
2023-02-23 14:19:02 +07:00 |
|
|
1fdb8d9a10
|
Удаляем тестовый код для Lua
|
2023-02-23 09:53:26 +07:00 |
|
|
7a8e366c46
|
Больше тестов Lua
|
2023-02-23 09:45:53 +07:00 |
|
|
da6e5aa694
|
LuaJNA не нужен, ибо он куда медленнее
|
2023-02-23 00:44:50 +07:00 |
|
|
4e01eddfac
|
оно перестало крашится (наверное)
|
2023-02-23 00:40:35 +07:00 |
|
|
645766ed42
|
оно крашится
|
2023-02-22 19:32:34 +07:00 |
|
|
9da968695e
|
Тест аниматора, RebindableSprite и ещё приборка в GL
|
2023-02-21 22:49:25 +07:00 |
|
|
0a00595520
|
Немного прибераемся в самом низу render pipeline
|
2023-02-21 19:15:35 +07:00 |
|
|
ebdf0aa642
|
я даже не знаю что сказать про динамические прототипы...
|
2023-02-07 20:09:52 +07:00 |
|
|
6646c1879d
|
снова тест
|
2023-02-06 17:49:39 +07:00 |
|
|
15abdba2c5
|
Starbound теперь более не синглтон, а настоящий класс
удалил кучу устаревших классов ибо они совсем не имеют смысла
|
2023-02-06 17:17:42 +07:00 |
|
|
6a437d3400
|
Небольшой тест подгрузки всех модов
|
2023-02-05 17:09:49 +07:00 |
|
|
d44fd8d6c1
|
Недо-чтение партиклей, Either<>
|
2023-02-05 16:14:16 +07:00 |
|
|
2d8e3a7ff5
|
ммм
|
2023-01-22 20:29:48 +07:00 |
|
|
215ae8429e
|
Немного прибираемся
|
2023-01-22 18:43:45 +07:00 |
|
|
b21bd50e7b
|
хмм
|
2023-01-02 00:27:00 +07:00 |
|
|
7eaccacc68
|
Более правильные имена
|
2023-01-02 00:11:55 +07:00 |
|
|
d016aa807c
|
Сохранение Json структуры в KConcreteTypeAdapter
|
2022-12-30 15:12:55 +07:00 |
|
|
a0705472f8
|
Сущности-предметы!
|
2022-12-30 12:27:18 +07:00 |
|
|
96068d483c
|
Light flood test
|
2022-09-16 15:29:39 +07:00 |
|
|
45b3e203ba
|
Rename to GPULightRenderer
|
2022-09-16 13:29:00 +07:00 |
|
|
5c697c129e
|
More shadows tests
|
2022-09-16 11:55:23 +07:00 |
|
|
86a8c4a130
|
more shadows tests
|
2022-09-14 21:35:23 +07:00 |
|
|
1254fb276c
|
Soft light test
|
2022-09-14 20:28:19 +07:00 |
|
|
7eeb5f8a12
|
Light renderer dispatcher
|
2022-09-14 14:54:10 +07:00 |
|
|
0614158a9c
|
Shadows test
|
2022-09-14 00:49:50 +07:00 |
|
|
ee21636529
|
More streamlining
|
2022-09-11 18:50:19 +07:00 |
|
|
96c88aa725
|
Liquid render!
|
2022-09-11 17:55:47 +07:00 |
|