|
ac55422c3b
|
Sequential or parallel disk access now handled properly
|
2024-04-26 19:02:26 +07:00 |
|
|
d755e6cd66
|
Items (not finished), Item Registry, performance tweaks, memory improvements, loading performance improvements
|
2024-04-17 15:35:32 +07:00 |
|
|
bf5710542e
|
Tile damaging?
|
2024-03-28 10:15:43 +07:00 |
|
|
9c1772a766
|
Functional serverside player network receive
|
2024-03-27 14:30:44 +07:00 |
|
|
d37bad79c6
|
WorldTemplate, WorldLayout, VisitableWorldParameters, Biomes, BiomeDefinitions, Trees, Grass, Bushes, Terrain Selectors
RenderDirectives, JsonRPC, Json adapters fixes, DispatchingTypeAdapter
|
2024-03-17 11:10:18 +07:00 |
|
|
ef52700ff2
|
Redo how images are handled, more world objects work, custom tailored interner
|
2023-09-17 18:27:16 +07:00 |
|
|
57c32beb0d
|
Bare minimum for object loading
|
2023-09-16 17:00:21 +07:00 |
|
|
84e9fd842a
|
Actual world lighting, world objects test
|
2023-09-10 13:12:37 +07:00 |
|
|
ebdf0aa642
|
я даже не знаю что сказать про динамические прототипы...
|
2023-02-07 20:09:52 +07:00 |
|
|
15abdba2c5
|
Starbound теперь более не синглтон, а настоящий класс
удалил кучу устаревших классов ибо они совсем не имеют смысла
|
2023-02-06 17:17:42 +07:00 |
|
|
2709f3d005
|
DirectAssetReference
|
2023-02-05 16:39:03 +07:00 |
|
|
6584087842
|
AssetReference, AssetPathStack и корректировка существующих адаптеров
|
2023-02-05 00:39:18 +07:00 |
|