Commit Graph

155 Commits

Author SHA1 Message Date
c8488c3565
Async image data loading 2023-10-11 23:54:27 +07:00
425494e104
Smarter multithreading 2023-10-03 14:05:27 +07:00
087c4616b6
Add base movement parameters 2023-09-29 22:45:59 +07:00
2aac9f405d
rename movement params classes 2023-09-29 22:32:11 +07:00
ccf696a156
Move stuff around to reduce stress on main starbound class 2023-09-29 22:05:26 +07:00
86782e259e
KOptional type adapter, and movement controller defs structures 2023-09-29 20:26:49 +07:00
c0ecbe9a8b
Proper and accurate grid raycasting 2023-09-29 18:27:41 +07:00
97d441deba
Multithreaded game loading 2023-09-25 18:59:43 +07:00
40782fd18f
Fix possible memory leaks regarding unused resources, and tighten cache store times 2023-09-23 22:59:30 +07:00
178953bce7
Geometry batching 2023-09-23 22:40:31 +07:00
4a1a26a493
Text renderer batching 2023-09-23 10:57:46 +07:00
8d32daa840
Lightmap support in uber shader 2023-09-22 14:20:50 +07:00
339891b6e2
New shader render pipeline 2023-09-22 12:24:08 +07:00
a41037826c
Fixes to dataValue and flickering lights 2023-09-17 22:28:27 +07:00
3ad0e78c10
Remove unused graphics stuff, merge GLStateTracker with StarboundClient 2023-09-17 21:25:20 +07:00
ef52700ff2
Redo how images are handled, more world objects work, custom tailored interner 2023-09-17 18:27:16 +07:00
57c32beb0d
Bare minimum for object loading 2023-09-16 17:00:21 +07:00
84e9fd842a
Actual world lighting, world objects test 2023-09-10 13:12:37 +07:00
528a2e6c59
Some renamings and make Either be able to handle nulls 2023-09-08 23:39:13 +07:00
94fe3662ad
Arbitrary dimension chunks, null/not null cell distinction 2023-09-05 16:09:09 +07:00
7a69dee5ca
faaster 2023-09-04 09:43:36 +07:00
0657ee8ef7
Chunk map, circular worlds second attempt 2023-09-03 23:08:10 +07:00
f2bb0a9d2d
Move files around 2023-09-03 13:48:40 +07:00
808a938144
Slice and splice tiles, make tile layers be an abstraction, not reality 2023-09-03 13:43:36 +07:00
96e782c264
Make it compile against updated box2d and kvector 2023-09-02 20:51:15 +07:00
48e1cd5263
Категория может быть null 2023-08-13 19:52:33 +07:00
3617b38196
Делаем композицию вместо билдера + наследования 2023-08-13 19:51:01 +07:00
a97e51a51d
Небольшие попроавления имён 2023-08-13 15:00:32 +07:00
2e22dd9922
root.monsterMovementSettings 2023-04-23 09:22:02 +07:00
30c63e5845
root.monsterParameters 2023-04-22 11:37:06 +07:00
f04df9feda
root.monsterSkillParameter 2023-04-21 19:51:38 +07:00
11d73a6fd5
root.materialHealth 2023-04-10 19:10:05 +07:00
b311c8516b
root.materialMiningSound root.materialFootstepSound 2023-04-10 19:01:53 +07:00
3a29b49bf6
как так то я это проворонил 2023-04-03 23:41:25 +07:00
2d87575bfc
root.isTreasurePool и root.createTreasure, и полноценная подгрузка treasure pool 2023-03-31 11:05:48 +07:00
c67c2095a0
root.liquidStatusEffects 2023-03-29 19:42:44 +07:00
31c539948e
root.tenantConfig и root.getMatchingTenants 2023-03-29 19:11:12 +07:00
22b384b2a5
Вместо Interner от guava используется Interner от Caffeine 2023-03-29 13:03:12 +07:00
4f4baef997
Разделение одного пакета item на api и impl для удобства 2023-03-29 12:24:12 +07:00
59fd54499b
root.itemType 2023-03-29 12:21:19 +07:00
b47abdced4
ItemDescriptor в ItemStack ибо странно называть его так 2023-03-28 20:54:06 +07:00
89180a6664
root.recipesForItem и подгрузка описания рецептов 2023-03-28 20:52:28 +07:00
046698ddc5
root.npcConfig 2023-03-28 19:07:26 +07:00
62b67c66ad
Json function тесты 2023-03-26 21:45:37 +07:00
12232fbd18
Больше Lua API в root, 2function 2023-03-26 20:52:48 +07:00
b0e978b2d1
Avatar, QuestInstance, серьёзные улучшения Lua 2023-03-02 15:15:54 +07:00
9da968695e
Тест аниматора, RebindableSprite и ещё приборка в GL 2023-02-21 22:49:25 +07:00
791e57cb0f
Image Reference как и для изображений, так и для спрайтов 2023-02-13 21:50:19 +07:00
0052adf89a
непонятно как делать animator 2023-02-13 15:42:42 +07:00
ed12e99d43
Более тесно связанные классы ассетов 2023-02-10 14:55:39 +07:00