|
c8488c3565
|
Async image data loading
|
2023-10-11 23:54:27 +07:00 |
|
|
425494e104
|
Smarter multithreading
|
2023-10-03 14:05:27 +07:00 |
|
|
087c4616b6
|
Add base movement parameters
|
2023-09-29 22:45:59 +07:00 |
|
|
2aac9f405d
|
rename movement params classes
|
2023-09-29 22:32:11 +07:00 |
|
|
ccf696a156
|
Move stuff around to reduce stress on main starbound class
|
2023-09-29 22:05:26 +07:00 |
|
|
86782e259e
|
KOptional type adapter, and movement controller defs structures
|
2023-09-29 20:26:49 +07:00 |
|
|
c0ecbe9a8b
|
Proper and accurate grid raycasting
|
2023-09-29 18:27:41 +07:00 |
|
|
97d441deba
|
Multithreaded game loading
|
2023-09-25 18:59:43 +07:00 |
|
|
40782fd18f
|
Fix possible memory leaks regarding unused resources, and tighten cache store times
|
2023-09-23 22:59:30 +07:00 |
|
|
178953bce7
|
Geometry batching
|
2023-09-23 22:40:31 +07:00 |
|
|
4a1a26a493
|
Text renderer batching
|
2023-09-23 10:57:46 +07:00 |
|
|
8d32daa840
|
Lightmap support in uber shader
|
2023-09-22 14:20:50 +07:00 |
|
|
339891b6e2
|
New shader render pipeline
|
2023-09-22 12:24:08 +07:00 |
|
|
a41037826c
|
Fixes to dataValue and flickering lights
|
2023-09-17 22:28:27 +07:00 |
|
|
3ad0e78c10
|
Remove unused graphics stuff, merge GLStateTracker with StarboundClient
|
2023-09-17 21:25:20 +07:00 |
|
|
ef52700ff2
|
Redo how images are handled, more world objects work, custom tailored interner
|
2023-09-17 18:27:16 +07:00 |
|
|
57c32beb0d
|
Bare minimum for object loading
|
2023-09-16 17:00:21 +07:00 |
|
|
84e9fd842a
|
Actual world lighting, world objects test
|
2023-09-10 13:12:37 +07:00 |
|
|
528a2e6c59
|
Some renamings and make Either be able to handle nulls
|
2023-09-08 23:39:13 +07:00 |
|
|
94fe3662ad
|
Arbitrary dimension chunks, null/not null cell distinction
|
2023-09-05 16:09:09 +07:00 |
|
|
7a69dee5ca
|
faaster
|
2023-09-04 09:43:36 +07:00 |
|
|
0657ee8ef7
|
Chunk map, circular worlds second attempt
|
2023-09-03 23:08:10 +07:00 |
|
|
f2bb0a9d2d
|
Move files around
|
2023-09-03 13:48:40 +07:00 |
|
|
808a938144
|
Slice and splice tiles, make tile layers be an abstraction, not reality
|
2023-09-03 13:43:36 +07:00 |
|
|
96e782c264
|
Make it compile against updated box2d and kvector
|
2023-09-02 20:51:15 +07:00 |
|
|
48e1cd5263
|
Категория может быть null
|
2023-08-13 19:52:33 +07:00 |
|
|
3617b38196
|
Делаем композицию вместо билдера + наследования
|
2023-08-13 19:51:01 +07:00 |
|
|
a97e51a51d
|
Небольшие попроавления имён
|
2023-08-13 15:00:32 +07:00 |
|
|
2e22dd9922
|
root.monsterMovementSettings
|
2023-04-23 09:22:02 +07:00 |
|
|
30c63e5845
|
root.monsterParameters
|
2023-04-22 11:37:06 +07:00 |
|
|
f04df9feda
|
root.monsterSkillParameter
|
2023-04-21 19:51:38 +07:00 |
|
|
11d73a6fd5
|
root.materialHealth
|
2023-04-10 19:10:05 +07:00 |
|
|
b311c8516b
|
root.materialMiningSound root.materialFootstepSound
|
2023-04-10 19:01:53 +07:00 |
|
|
3a29b49bf6
|
как так то я это проворонил
|
2023-04-03 23:41:25 +07:00 |
|
|
2d87575bfc
|
root.isTreasurePool и root.createTreasure, и полноценная подгрузка treasure pool
|
2023-03-31 11:05:48 +07:00 |
|
|
c67c2095a0
|
root.liquidStatusEffects
|
2023-03-29 19:42:44 +07:00 |
|
|
31c539948e
|
root.tenantConfig и root.getMatchingTenants
|
2023-03-29 19:11:12 +07:00 |
|
|
22b384b2a5
|
Вместо Interner от guava используется Interner от Caffeine
|
2023-03-29 13:03:12 +07:00 |
|
|
4f4baef997
|
Разделение одного пакета item на api и impl для удобства
|
2023-03-29 12:24:12 +07:00 |
|
|
59fd54499b
|
root.itemType
|
2023-03-29 12:21:19 +07:00 |
|
|
b47abdced4
|
ItemDescriptor в ItemStack ибо странно называть его так
|
2023-03-28 20:54:06 +07:00 |
|
|
89180a6664
|
root.recipesForItem и подгрузка описания рецептов
|
2023-03-28 20:52:28 +07:00 |
|
|
046698ddc5
|
root.npcConfig
|
2023-03-28 19:07:26 +07:00 |
|
|
62b67c66ad
|
Json function тесты
|
2023-03-26 21:45:37 +07:00 |
|
|
12232fbd18
|
Больше Lua API в root, 2function
|
2023-03-26 20:52:48 +07:00 |
|
|
b0e978b2d1
|
Avatar, QuestInstance, серьёзные улучшения Lua
|
2023-03-02 15:15:54 +07:00 |
|
|
9da968695e
|
Тест аниматора, RebindableSprite и ещё приборка в GL
|
2023-02-21 22:49:25 +07:00 |
|
|
791e57cb0f
|
Image Reference как и для изображений, так и для спрайтов
|
2023-02-13 21:50:19 +07:00 |
|
|
0052adf89a
|
непонятно как делать animator
|
2023-02-13 15:42:42 +07:00 |
|
|
ed12e99d43
|
Более тесно связанные классы ассетов
|
2023-02-10 14:55:39 +07:00 |
|