|
dc72bf1b18
|
Remove gpu light rendering
|
2023-09-04 11:00:00 +07:00 |
|
|
0657ee8ef7
|
Chunk map, circular worlds second attempt
|
2023-09-03 23:08:10 +07:00 |
|
|
96e782c264
|
Make it compile against updated box2d and kvector
|
2023-09-02 20:51:15 +07:00 |
|
|
0a00595520
|
Немного прибераемся в самом низу render pipeline
|
2023-02-21 19:15:35 +07:00 |
|
|
0052adf89a
|
непонятно как делать animator
|
2023-02-13 15:42:42 +07:00 |
|
|
df4937f1df
|
удаление упоминаний параллакса
|
2023-02-06 20:57:57 +07:00 |
|
|
215ae8429e
|
Немного прибираемся
|
2023-01-22 18:43:45 +07:00 |
|
|
cfe892e220
|
some more little tinkering with light system
|
2022-12-28 15:30:54 +07:00 |
|
|
6cc7ae51a0
|
a
|
2022-10-05 22:19:06 +07:00 |
|
|
08c2b5a685
|
even more raycasted lights tests
|
2022-09-16 19:54:41 +07:00 |
|
|
5947252dc7
|
Raycasted lights
|
2022-09-16 17:47:34 +07:00 |
|
|
96068d483c
|
Light flood test
|
2022-09-16 15:29:39 +07:00 |
|
|
9be1dcadd1
|
a
|
2022-09-16 13:28:15 +07:00 |
|
|
5458a4a60d
|
More GPU shadows tests
|
2022-09-16 13:27:22 +07:00 |
|
|
6483dae892
|
ok, now light is still duct taped, but more optimized
|
2022-09-16 12:28:59 +07:00 |
|
|
5c697c129e
|
More shadows tests
|
2022-09-16 11:55:23 +07:00 |
|
|
86a8c4a130
|
more shadows tests
|
2022-09-14 21:35:23 +07:00 |
|
|
0614158a9c
|
Shadows test
|
2022-09-14 00:49:50 +07:00 |
|
|
96c88aa725
|
Liquid render!
|
2022-09-11 17:55:47 +07:00 |
|
|
194a7e479c
|
Redo vertex builder
|
2022-09-11 01:10:40 +07:00 |
|
|
2653d043a9
|
Circular world test
|
2022-08-05 11:32:50 +07:00 |
|
|
51a43d70be
|
More stuff
Scrolling callbacks
Improved btree reader
noclip controls
|
2022-08-04 17:28:37 +07:00 |
|
|
aa9d379d41
|
Move classes around
|
2022-07-29 14:06:03 +07:00 |
|
|
af97c80cdd
|
Get rid of chunk tuples as we know them
because they are useless in this form
|
2022-07-29 13:59:31 +07:00 |
|
|
aeb14c9a63
|
more parallax tests
which yield nothing lulmao
|
2022-07-27 19:12:29 +07:00 |
|
|
b1ee5bf66d
|
Parallax definition loading
|
2022-02-23 20:01:02 +07:00 |
|
|
a3f4cf8338
|
Projectile physics test
|
2022-02-21 17:00:09 +07:00 |
|
|
4a02a0e0de
|
Box2d integration test
|
2022-02-20 17:20:42 +07:00 |
|
|
1580467bc5
|
Move everything to kvector, implement more stuff
|
2022-02-20 13:26:49 +07:00 |
|
|
c3863d8ea2
|
Отрисовка сущностей
|
2022-02-07 11:08:54 +07:00 |
|
|
f907124af6
|
И ещё дальше
Более полные коллизии
Ентити
Приседания
UserInput
Больше отрисовки
Более реалистичные движения
|
2022-02-06 18:40:23 +07:00 |
|
|
5fe7668fe5
|
Ну мы идем дальше
обрезка геометрии мира
тест коллизий
сущности
|
2022-02-06 01:00:40 +07:00 |
|
|
c045a699d4
|
Теперь тайлы соединяются!
|
2022-02-04 21:06:31 +07:00 |
|
|
d5b20c9bda
|
Послойная отрисовка всей сцены!
|
2022-02-04 20:50:20 +07:00 |
|
|
ff6dba143e
|
Большие изменения в рендере
|
2022-02-04 19:34:48 +07:00 |
|