Commit Graph

44 Commits

Author SHA1 Message Date
96cc44c592
Fixed render regions actually being repeated for wrapped around chunks 2023-09-06 00:20:29 +07:00
ef838d52c2
Updated render classes structure to be less alien 2023-09-06 00:05:39 +07:00
370c93226b
More appropriate preferred render region size 2023-09-05 22:11:13 +07:00
f71b561ad7
Liquid rendering in regions 2023-09-05 22:02:48 +07:00
36d83b6a8e
Faster forEachRenderRegion 2023-09-05 21:34:24 +07:00
538f8a9b72
Undo dynamic chunk dimensions, add render regions instead for solid grid rendering 2023-09-05 21:12:23 +07:00
94fe3662ad
Arbitrary dimension chunks, null/not null cell distinction 2023-09-05 16:09:09 +07:00
fb44d77353
Minor cleanups 2023-09-04 22:07:29 +07:00
1e1c5a83c1
Chunk render offsets
this thing is broken
2023-09-04 20:58:28 +07:00
dc72bf1b18
Remove gpu light rendering 2023-09-04 11:00:00 +07:00
0657ee8ef7
Chunk map, circular worlds second attempt 2023-09-03 23:08:10 +07:00
96e782c264
Make it compile against updated box2d and kvector 2023-09-02 20:51:15 +07:00
0a00595520
Немного прибераемся в самом низу render pipeline 2023-02-21 19:15:35 +07:00
0052adf89a
непонятно как делать animator 2023-02-13 15:42:42 +07:00
df4937f1df
удаление упоминаний параллакса 2023-02-06 20:57:57 +07:00
215ae8429e
Немного прибираемся 2023-01-22 18:43:45 +07:00
cfe892e220
some more little tinkering with light system 2022-12-28 15:30:54 +07:00
6cc7ae51a0
a 2022-10-05 22:19:06 +07:00
08c2b5a685
even more raycasted lights tests 2022-09-16 19:54:41 +07:00
5947252dc7
Raycasted lights 2022-09-16 17:47:34 +07:00
96068d483c
Light flood test 2022-09-16 15:29:39 +07:00
9be1dcadd1
a 2022-09-16 13:28:15 +07:00
5458a4a60d
More GPU shadows tests 2022-09-16 13:27:22 +07:00
6483dae892
ok, now light is still duct taped, but more optimized 2022-09-16 12:28:59 +07:00
5c697c129e
More shadows tests 2022-09-16 11:55:23 +07:00
86a8c4a130
more shadows tests 2022-09-14 21:35:23 +07:00
0614158a9c
Shadows test 2022-09-14 00:49:50 +07:00
96c88aa725
Liquid render! 2022-09-11 17:55:47 +07:00
194a7e479c
Redo vertex builder 2022-09-11 01:10:40 +07:00
2653d043a9
Circular world test 2022-08-05 11:32:50 +07:00
51a43d70be
More stuff
Scrolling callbacks
Improved btree reader
noclip controls
2022-08-04 17:28:37 +07:00
aa9d379d41
Move classes around 2022-07-29 14:06:03 +07:00
af97c80cdd
Get rid of chunk tuples as we know them
because they are useless in this form
2022-07-29 13:59:31 +07:00
aeb14c9a63
more parallax tests
which yield nothing lulmao
2022-07-27 19:12:29 +07:00
b1ee5bf66d
Parallax definition loading 2022-02-23 20:01:02 +07:00
a3f4cf8338
Projectile physics test 2022-02-21 17:00:09 +07:00
4a02a0e0de
Box2d integration test 2022-02-20 17:20:42 +07:00
1580467bc5
Move everything to kvector, implement more stuff 2022-02-20 13:26:49 +07:00
c3863d8ea2
Отрисовка сущностей 2022-02-07 11:08:54 +07:00
f907124af6
И ещё дальше
Более полные коллизии
Ентити
Приседания
UserInput
Больше отрисовки
Более реалистичные движения
2022-02-06 18:40:23 +07:00
5fe7668fe5
Ну мы идем дальше
обрезка геометрии мира
тест коллизий
сущности
2022-02-06 01:00:40 +07:00
c045a699d4
Теперь тайлы соединяются! 2022-02-04 21:06:31 +07:00
d5b20c9bda
Послойная отрисовка всей сцены! 2022-02-04 20:50:20 +07:00
ff6dba143e
Большие изменения в рендере 2022-02-04 19:34:48 +07:00