Commit Graph

25 Commits

Author SHA1 Message Date
178953bce7
Geometry batching 2023-09-23 22:40:31 +07:00
4a1a26a493
Text renderer batching 2023-09-23 10:57:46 +07:00
4c39ff2069
Remove unused shader files 2023-09-22 16:13:02 +07:00
8d32daa840
Lightmap support in uber shader 2023-09-22 14:20:50 +07:00
339891b6e2
New shader render pipeline 2023-09-22 12:24:08 +07:00
60c5b2a9ab
new sahders draft 2023-09-20 14:07:57 +07:00
123573e056
Downgrade OpenGL to 3.3 since no 4.0+ features were used 2023-09-18 19:58:40 +07:00
3ad0e78c10
Remove unused graphics stuff, merge GLStateTracker with StarboundClient 2023-09-17 21:25:20 +07:00
84e9fd842a
Actual world lighting, world objects test 2023-09-10 13:12:37 +07:00
dc72bf1b18
Remove gpu light rendering 2023-09-04 11:00:00 +07:00
2a7a62e6ed
более унифицированные имена юниформов 2023-02-21 12:58:15 +07:00
08c2b5a685
even more raycasted lights tests 2022-09-16 19:54:41 +07:00
5458a4a60d
More GPU shadows tests 2022-09-16 13:27:22 +07:00
86a8c4a130
more shadows tests 2022-09-14 21:35:23 +07:00
1254fb276c
Soft light test 2022-09-14 20:28:19 +07:00
7eeb5f8a12
Light renderer dispatcher 2022-09-14 14:54:10 +07:00
0614158a9c
Shadows test 2022-09-14 00:49:50 +07:00
96c88aa725
Liquid render! 2022-09-11 17:55:47 +07:00
0cf0bcea57
Move shaders around 2022-09-11 11:26:15 +07:00
48cf205506
more shader stuff, hue shift, color variants, liquid def loader test 2022-09-10 22:30:34 +07:00
5fe7668fe5
Ну мы идем дальше
обрезка геометрии мира
тест коллизий
сущности
2022-02-06 01:00:40 +07:00
386874a674
Отрисовка текста! 2022-02-04 10:36:11 +07:00
5b03608527
Отрисовка фоновых тайлов! 2022-02-03 14:09:34 +07:00
4bd1cae5e1
Тесселятор тайлов теперь знает про haltOnMatch 2022-02-03 12:04:03 +07:00
8a13a99713
Оно существует 2022-02-02 22:48:12 +07:00