Commit Graph

22 Commits

Author SHA1 Message Date
c5d1e0f4c7
Migrate to kommons 2024-02-03 20:41:51 +07:00
178953bce7
Geometry batching 2023-09-23 22:40:31 +07:00
1479f7483a
what 2023-09-23 12:20:46 +07:00
4a1a26a493
Text renderer batching 2023-09-23 10:57:46 +07:00
339891b6e2
New shader render pipeline 2023-09-22 12:24:08 +07:00
352dea020a
Update GL46 refs to GL45 2023-09-20 14:54:58 +07:00
85e81a0b0b
OpenGL object tracking cleanup 2023-09-20 14:51:33 +07:00
3ad0e78c10
Remove unused graphics stuff, merge GLStateTracker with StarboundClient 2023-09-17 21:25:20 +07:00
ef838d52c2
Updated render classes structure to be less alien 2023-09-06 00:05:39 +07:00
96e782c264
Make it compile against updated box2d and kvector 2023-09-02 20:51:15 +07:00
2a7a62e6ed
более унифицированные имена юниформов 2023-02-21 12:58:15 +07:00
b40f3e8dca
Больше рефакторинга шейдеров, но надо ещё избавится от мусора в виде configuredshaderprogram 2023-02-21 07:43:28 +07:00
0fd5fb0be7
Только один VertexBuilder для их всех 2023-02-13 17:50:48 +07:00
0614158a9c
Shadows test 2022-09-14 00:49:50 +07:00
0cf0bcea57
Move shaders around 2022-09-11 11:26:15 +07:00
09ec0f676d
move stuff around 2022-09-11 10:40:48 +07:00
194a7e479c
Redo vertex builder 2022-09-11 01:10:40 +07:00
1580467bc5
Move everything to kvector, implement more stuff 2022-02-20 13:26:49 +07:00
70772344e6
Starbound Pack File! 2022-02-08 22:26:20 +07:00
5fe7668fe5
Ну мы идем дальше
обрезка геометрии мира
тест коллизий
сущности
2022-02-06 01:00:40 +07:00
ff6dba143e
Большие изменения в рендере 2022-02-04 19:34:48 +07:00
5b62fe3f09
Тест StarboundClient 2022-02-04 14:52:17 +07:00